lørdag 15. oktober 2011

Borddekking

Vi skal ha gode venner på besøk til middag idag. Har pyntet bordet helt enkelt med lerkekvister, flasker med lys i, linservietter og hjemmelaget bordkort. Og idag står det pinnekjøtt på menyen!!! Ååå som jeg gleder meg!!! Ble ikke så mye av det i fjor da jeg gikk gravid, pga redsel for å lagre for mye vann i kroppen. Så nå tenkte jeg at jeg skulle ta det igjen i år. Vi starter alltid med noen pinnekjøtt middager før jul, syntes det er kos jeg :)










Ha en riktig så fin lørdag!

Klem Lene

23 kommentarer:

Martha sa...

Jeg brukte grenene på bordet i 40 årsdagen..superfint!!
Kos dere..og NAM !!
Klem:)

Rene Linjer sa...

Så koselig du har gjort det for gjestene deres. Delikat og innbydende.

Kari sa...

Å, så nydelige. Jeg elsker lerkekvister og kommer garantert til å herme etter dette nydelige bordet.
Klem og god helg

Unknown sa...

Så FLOTT dekket bord!!
Enkelt og stilfult - likte det veldig godt ♥
Og pinnekjøtt da, dååånnn.... lucky you;)
Kos dere!

Klem Line

Sweet Chili . sa...

Så fint! Lerkekvister er tingen i år altså;) Svigermor kom med en pose full av slike kvister til meg i går og jeg er fortsatt i lykkerus:) Kos dere masse med middagsgjester søte du:)

Klem, Pernille

Mrs. Monday sa...

Dette bordet skulle jeg gjerne sittet ved!
Utrolig innbydende og stemningsfullt!
God lørdag :)

takhøyde sa...

Utrolig flott!! Jeg liker så godt lerk!!
Klem Heidi :)

Jane sa...

Kjempe lekkert dekket bord. Og pinnekjøtt a gitt... Det er jo såååå godt. Lucky you. Nyt middagen og middagsbesøket.

klem klem

KROnPRINSESSENE sa...

Vakkert rett og slett!
Og nydelige, lyse bilder.
Dette var "snop" for øyet mitt ;)
Høres veldig godt ut med pinnekjøtt.
KOS DERE!
Klem May Helen

linn sa...

slik enkel borddekking er det finaste! heilt nydeleg! likte så godt måten du har lagt serviettane.

kos dykk!!

-klem

Fruehuset sa...

Enkelt og nydelig borddekorasjon, fint å ta elementer av naturen inn.
Håpar dåke får ein fin kveld:)

deasogmia sa...

nydelig dekket bord. og så pinnekjøtt da... kjenner jeg får vann i munnen, GLEDER meg til å kjenne den lukten igjen! kose dere!

Elisabeth sa...

Kjempefint med lerkekvistene lagt på bordet sånn : )
Høres ut som dere får en herlig kveld, med deilig mat!
Nam! Fin lørdagskveld til deg,
klem Elisabeth

Memories sa...

Nydelig bordpynt, så flink du er :)

Kos dere med godt selskap.

Karlotte sa...

Det var et nydelig bord! Må ut og plukke inn litt kvister, mose og kongler før snøen komer jeg også:-) Ha et deilig pinnekjøttlag, klem Karlotte

MissMette sa...

Hei Lene :)
Kom over bloggen din her via en annen
blogg, og tenkte jeg skulle legge
igjen et lite spor... Likte meg veldig
godt her, så jeg la meg til som følger
Nydelig dekket bord og mange flotte
innlegg og bilder her hos deg :)
Ønsker deg en riktig fin søndag,
klem fra Mette :)

Sommerhuset i bakken sa...

For et vakkert bord! Regner med at dere koste dere masse rundt det i går ;-) Og pinnekjøtt! Nam! Det er favoritten! Synes bare det er såååå godt! Skjønner godt at dere begynner tidlig med det ;-)

Ha en riktig god søndagskveld!

bohemian girl sa...

Elsker måten du har lagt serviettene på! Det er SÅ kult at de er litt krøllete, lin SKAL være litt skrukkete! Og det er supertrendy nå å skrukke til tekstiler. Bordet ditt er helt nydelig og enkelt! Digger det + at det ga meg idéer. Hvitt, hvitt og lerkekvister = utrolig lekkert!

Myke minutter sa...

Utrolig nydelig, du er så flink! Jeg var heldig og fikk med meg en pose lerkekvister i høstferien fra treet på familiegården vår på Vestlandet :) Liker ellers veldig godt skapet ditt i bakgrunnen, vi har et vitrineskap som likner veldig i form og farge :) Ha en super ukestart! Klem

Kristina sa...

Fantastisk vakkert! Enkelt og utrolig stilfullt.
Det fikk meg til å lengte tilbake til ett hvitt spisebord. :) Og pinnekjøtt på menyen, det blir jo ikke bedre enn dette ;) Ønsker deg en fin start på uka!

Tiril sa...

Så veldig smart, jeg har seks lemonadeflasker som ligger under benken i mangel på funksjon, men du ga meg en ide der! Takk takk :D

Rebekka sa...

Så lekkert du har pyntet bordet :o)
Alltid hyggelig med god mat sammen med gode venner :o)

Ønsker deg en fin fin dag :o)

24 sa...

For eot nydelig dekka bord!
Så smakfult og delikat!
Og NAM til menyen ;)

Klem Helene