torsdag 12. januar 2012

Ugle på veggen

Har en liten plan om hva jeg skal gjøre med veggen bak spisebordet. Men i mellomtiden skal en ugle få pryde veggen. Det er stoff fra stoff & stil som egentlig skulle bli en pute, men istedenfor har jeg festet den på en kappa plate.



Har også kjøpt meg en flott lysestake i tre fra Bolina.





Denne uken har jeg begynt i jobb igjen. Utrolig tøft å stå opp så tidlig men det går greit. Har fri hver onsdag og torsdag så det hjelper jo på. Og det er jo bare for 10 uker :) 

Ønsker dere alle en flott uke!

Klem Lene

18 kommentarer:

Martha sa...

Superkul ugle..
Og herlige bilder..
Ha en fortsatt fine dag:)
Klem!!

Elisabeth sa...

Synes det var litt stille fra deg, men nå skjønner jeg jo hvorfor! Håper det går greit å være borte fra de skjønne små..jeg syntes det var veldig tøft i starten!

..så fine de sviblene, og de kan jo egentlig stå
nå og : ) Spent på hva du skal gjøre med veggen bak
spisebordet!
..du må besøke Granit snart nå, de stenger nemlig butikken på Grünerløkka neste lørdag, snufs!
De skal heldigvis inn i et annet lokale her i løpet av våren, pluss at de åpner på Solli plass ila februar, så
helt krise er det jo ikke : )
(snik-Granit reklame her?!)

Håper du og har en herlig dag!
God klem fra meg : )

Dronninghuset sa...

VELDIG SMART MED UGLE PÅ VEGGEN. HAR OGSÅ STOFF LIGGENDE OG TENKTE GJØRE SOM DU. FIKK DU KJØPT FERDIG PLATE NOE STED?
KANSKJE DET FINNES RAMMER OGSÅ NOE STED SOM KUNNE PASSE... MEN STILIGST UTEN RAMME DA...
KLEM TOVE

...huset ved kanalen... sa...

Hei sommerjenten. Har kikket igjennom bloggen din og synes den er flott. Fine bilder og gode ideer. Jeg legger meg som følger:-)

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

Kule uglen din!
Kan tenke meg det er hektiske dager ja, men 10 uker går jo fort da :)
Klem

Jane sa...

Kule ugla :) Jeg er veldig glad i ugler, og ditt nye bilde var intet unntak :)
Ønsker deg en fin kveld
klem Jane

Unknown sa...

Det ble kult med uglen på veggen:)
Har et slikt tøystykke som jeg skulle lage bilde av jeg og, men du vet... ting tar tid:)

FLOTT lysestake ♥

Karoline sa...

Skikkelig stilig! Du er virkelig kreativ :) En artig twist!
Ha en fin kveld!

ELLEMELL sa...

var stilig da:)

sikkert en overgang, kan jeg godt tenke meg!
men du er heldig som skal ha mer permisjon senere:)

klem ellemell

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Stilig,elsker ugler ☺
-Beate-

Anonym sa...

Fint ilde, har det stoffet liggende jeg og tiltenkt pute....men tror det går fortere å gjøre som deg ;-)

Lykke til med ny hverdag!

lillpastill sa...

Å så stilig.. Elsket motivet.. :)
Jeg brukte et lignende i en skoleoppgave, ugler er jo så magiske på sin måte..:)

Klem fra meg

Villa Oss sa...

Elsker ugler! De er både mystiske og fine.
Nydelig blogg du har. Har tittet litt og her var det masse fine bilder og mye inspirasjon. Legger meg til som følger :)

Ha en fortsatt fin uke.
-Nina

Karlotte sa...

Så fin lysestake du har kjøpt deg! Har også det ugletrekket, men det ligger så langt godt i stoffbunken over prosjekter jeg tenkte å sy en gang...!
Tenker det er litt overgang med jobb ja, men blir sikkert ekstra deilig med helg da!!

Håper du får en fin en, klem fra Karlotte.

Anonym sa...

Kjempefin lysestake!! Bare husk at den også kan brenne...
Jeg har en lysestake til "vanlige" stearinlys som stod i "lys lue" på julaften...! Kjersti

Lotta sa...

Uberkult!!! God helg til deg! Flott bursdagsinnlegg under her!!!!
Gratulerer så mye!


Klemmer

Myke minutter sa...

Elsker ugler og dyreprint generelt for tiden :) Vi har lenge hatt planer om å bestille to lerreter med hhv en sau og en gammel, værbitt bjørk, begge fra familiegården, til å ha på kjøkkenveggen. Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

Jane sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
Ang tallet på det kortet så tegnet jeg tallet på frihånd på et ark så klippet jeg det ut, hadde lim på å strødde på glitter over hele. Limte på med limputer for å få forhøyning på tallet og sprayet tallet med hårspray for å få glitteret til å sitte på ;)

Finfin søndag til deg
klem Jane