lørdag 26. januar 2013

YES!

Er veldig fornøyd med Yes plakaten min. Det var egentlig 3 kasser på veggen, men de var jeg rimelig lei nå. Godt å få skiftet ut litt. Den siste kassen kan henge inntil videre. 







Huset er stadig i endring, men nå er mesteparten av ideene og planene på tegnebrettet. Vi driver på å tegne huset vi skal bygge nå med arkitekt. Forhåpentlig er det ikke så lenge til vi kan sende de inn søknad :) Snart kan vi begynne å grave på tomten, gleder meg! Det er jammen ikke så lett å vite detaljer på hva man skal ha, men jeg vet sånn ca hvordan jeg vil ha det. Samboer er heldigvis enig med smaken, og det gjør det litt lettere :) Skal bli herlig å få et helt nytt hus, og ikke minst sin helt egen tomt uten å dele den med noen andre :)

Ha en fin helg alle sammen! Og velkommen til alle nye følgere, koselig :)


Klem Lene

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelige bilder,du har det så flott:)så spennende med husbygging,skulle gjerne me gjort og men må vinne i Lotto før og da blir det vel aldri...
Blir spennende å sjå,med din smak blir det lekkert !!

Fin lørdag til deg!
Klem fra Lillian

Elin | Draumesidene sa...

Kjempelekkert! Spennande tider framover!

God klem,
e :)

Anonym sa...

Artig bilde:)
Blir spennende med utbygging:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

cathrine - trettien [31] sa...

Stilig det der bilde altså! Og kjekt med utbygging! Vi bygde ut i sommer, kjekt!

Anonym sa...

Hei igjen:)
Tusen takk for koselig spor inne hos meg:)
Kos å høre fra deg:)
Beklager så mye, leste nok litt feil:)
Blir kjempe spennende med å bygge nytt hus:) går en spennende tid i møte da:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Unknown sa...

YES, den er lekker!
Ønsker meg jeg og:)
Flotte bilder, som alltid:)

Ha en fin fin kveld ♥

Interiorblogg by Anita sa...

Gratulerer :) Så spennende :)
Blir gøy å få følge deg/dere i byggeprosessen :)

Ha en fin uke :)
Klemmer

Rosa sa...

Hei!

Sitter akkurat og leser reportasjen i BoligPluss nå, og MÅTTE bare legge meg til med det samme!
Superlekkert hjem, masse inspirasjon å hente her:-)
Gleder meg til å bli "kjent" med deg og følge deg videre:-)

Klem, Rosa

fam gab sa...

YES , så fin blogg - henger meg selvfølgelig på :D
Ha en strålende dag!

My Dream sa...

knallstiligt asså... :) du e kjempe flinkis!! :) kjekt å bytte ut litt... :)

klems Diana.

Lillian sa...

Kjempefint. Passer flott inn :)
Ha en nydelig søndagskveld.
Klem, L

Skjønnhetssalong sa...

Kjempe stilig:)